7 kwietnia 2019

Własny kącik czytelniczy ♡



Od dawna marzył mi się taki mój mały kącik do czytania, gdzie mogę na spokojnie usiąść w wygodnym fotelu i zrelaksować się lekturą. Do tego pyszna kawka lub herbatka (zależy od pory dnia) i mnóstwo wygodnych poduszek i kocy, a do tego lampki, które tworzą magiczny klimat i jestem w raju. Nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba :) 

Jeśli obserwujecie mój profil na Instagramie, to pewnie zauważyliście, że ostatnio miałam w pokoju mały remont i między innymi powiększyłam swoją biblioteczkę o kolejny regał, dlatego narodził się pomysł stworzenia mojego małego kącika czytelniczego, o którym o tak dawna marzyłam :).


Dzięki FAVI.pl spełniłam to marzenie. Wybrałam u nich piękny szary fotel w stylu retro. Solidna, drewniana rama i obicie z miękkiej tkaniny, wypełnione grubą gąbką gwarantują wygodę i komfort podczas siedzenia, a szczególnie czytania! Fotel nie jest za duży, więc idealnie wpasował się przy mojej biblioteczce. Wystarczy położyć na nim ozdobną poduchę, obok mały stoliczek na kawkę i kącik gotowy. ♡ 


Wyszukiwarka FAVI.pl oferuje bogaty wybór mebli, dekoracji oraz jest kopalnią inspiracji dla osób szukających, pięknych mebli do wyposażenia swoich wnętrz. Bardzo was zachęcam do zaglądania tam, ale uprzedzam, że wsiąkniecie na długie godziny, ponieważ FAVI.pl posiada produkty ponad stu różnych marek, także jest w czym wybierać. 





Post powstał dzięki współpracy z wyszukiwarką mebli FAVI.PL






Gdzie najbardziej lubicie czytać książki ? :) Czy Wam też marzy się taki przytulny kącik do czytania? A może już macie swój ? :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twój kącik. Ja mam też taki swój własny z wygodnym fotelem stolikiem i lampką, gdzie przykrywam się kocykiem i oddaję lekturze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie przepadam za czytaniem na siedząco. xd

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się taki marzy, niestety nie mam możliwości takiego zrobić, może kiedyś. :D
    Twój jest super. :)
    Lost In My Books

    OdpowiedzUsuń
  4. Stworzyłaś niezwykle urokliwe miejsce do odpoczynku :)

    https://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/2019/04/podsumowanie-marca-2019-roku.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kącik <3
    Pozdrawiam!
    https://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja planuje na nowym mieszkaniu zainwestować jeden pokój właśnie na taką moja małą biblioteczkę. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    P.

    www.zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń