11 sierpnia 2017

#2 Seriale, które oglądam


Nadszedł ten czas kiedy przychodzę do Was z kolejną dawką seriali. Jeżeli szukacie jakiegoś ciekawego i wciągającego serialu, to zapraszam to zapoznania się z moimi propozycjami. Moim zdaniem są idealne na lato. 
1) Zemsta
Na początek zaproponuję wam serial, który obecnie oglądam i jakby to powiedzieć stał się moim drugim uzależnieniem, zaraz po książkach. A jest nim Zemsta. Serial opowiada o dziewczynie, który powraca do miasteczka Hamptons z precyzyjnie wymyślonym planem zemsty na rodzinie Graysonów, którzy odebrali jej w dzieciństwie wszystko co kochała. Amanda chce oczyścić imię ojca z postawionych mu zarzutów, który został wrobiony w  pomoc terrorystom. A to wszystko dlatego, że zaufał nieodpowiednim osobom i zakochał się w kobiecie, która przysłużyła się do wrobienia go w przestępstwo. Amanda przez wiele lat żyła w przekonaniu, że jej ojciec naprawdę był przestępcą, dlatego jako nastolatka tylko sprawiała problemy i została zamknięta w poprawczaku. Gdy dorosła odkryła zaskakujące fakty o swoim ojcu i wtedy zrodził się w jej głowie plan zemsty na Graysonach. Fabuła serialu jest genialnie wymyślona. Pokazuje co pieniądze robią z ludźmi i jaką mają nad nami władzę. Rodzina Graysonów została przedstawiona jak jakaś królewska rodzina, który zamiast domu ma pałac, służbę i wszystko co tylko może sobie zamarzyć. Jednak daleko im wszystkim do ideału. Wszyscy członkowie umiejętnie umią manipulować innymi i tuszować swoje przewinienia. Dokonali wiele zła, mają wiele mrocznych sekretów i wrogów. Dlatego Emily chce położyć kres ich władzy, wkupia się w ich łaski i krok po kroku realizuje swój plan zemsty. 


Revenge to naprawdę świetny serial, który wam polecam. Akcja rozgrywa się w okresie wakacji, dlatego z stąd myślę, że jest idealny na wakacje. Fabuła jest skonstruowana, tyle się dzieje, że nie sposób się przy nim nudzić. Emily bardzo mi imponuje swoją zaradnością i tym, że zawsze z każdej opresji umie wyjść z obronną ręką. Nie mogę zapomnieć o postaci, która bardzo pomaga głównej bohaterce i wręcz uwielbiam ich duet, gdy razem spiskują. A mowa tu o Nolanie. 

2) 13 powodów


Kolejny serial to 13 powodów. Chyba nikomu nie muszę go przestawiać, bo ostatnio jest o nim głośno. Po przeczytaniu książki, która moim zdaniem była słaba, nadszedł czas na serial i przyznam, że nie spodziewałam się, że aż tak mi się on spodoba. Serial opowiada o Hannie Baker, która popełnia samobójstwo, a za pomocą kaset przedstawia znajomym powody, co skłoniło ją do tego czynu. Serial idealny na dzisiejsze czasy, ponieważ przedstawia nam sytuację, jak życie w szkole może być dla niektórych ciężkim przeżyciem. Bardzo dobry serial. Jestem ciekawa o czym będzie drugi sezon.

3) Lucyfer


Po skończeniu Słodkich kłamstewkach szukałam jakiegoś nowego serialu i ktoś z bookstagrama polecił mi Lucyfera. Przyznam szczerze, że nigdy nie słyszałam o tym serialu, więc z ciekawości obejrzałam pilota i przepadłam. To była miłość od pierwszego odcinka. W kilka dni obejrzałam całe 2 sezony i obecnie czekam na 3 sezon. 
Lucyfer Morningstar to władca piekieł, który postanowił zrobić sobie wakacje i zaczyna życie na Ziemi, a dokładnie w Los Angeles, gdzie zostaje właścicielem klubu nocnego. Gdy dochodzi do zabójstwa wschodzącej gwiazdy muzyki pop, postanawia użyć swoich nadprzyrodzonych mocy, aby pomóc schwytać mordercę. Wkrótce rozpoczyna pracę w policji i stara się karać ludzi za zbrodnie. Poznaje piękną panią detektyw - Chloe Decker - i od tego momentu stają się partnerami i razem tropią przestępców. 


Humor w tym serialu to największa zaleta. Przy żadnym serialu się tak nie uśmiejecie jak przy tym. Lycyfer i jego sposób bycia jest taki zabawny. A do tego jego akcent, coś cudownego. Bohaterowie są dobrze skonstruowani, że nie sposób ich nie polubić. Po prostu musicie obejrzeć ten serial.

Macie swoje ulubione seriale? ;)
Czy któraś z moich propozycji przypadła Wam do gustu? ;) Dajcie mi znać, bo jestem bardzo ciekawa, czy znajdą się tu jacyś fani tych produkcji :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię "Revenge", oglądałam go kilka lat temu i ostatnio naszła mnie ochota, aby go sobie odświeżyć, może wkrótce to zrobię :) Pozostałych dwóch nie widziałam, jednak "13 powodów" na pewno nigdy nie obejrzę, natomiast "Lucyfera" kiedyś z ciekawości zaczęłam, ale nie chciało mi się nawet dokończyć pierwszego odcinka :D Nie dlatego, że był nudny czy coś, tylko po prostu jakoś tak wyszło. Może kiedyś dam mu drugą szansę :)

    Ja obecnie niecierpliwie czekam na powrót The Walking Dead, jest to obecnie mój ulubiony serial, którego nawet nie planowałam w sumie oglądać. Spontanicznie włączyłam sobie pierwszy odcinek i była to zdecydowanie najlepsza decyzja, jaką mogłam podjąć :) Drugim z moich ulubionych seriali jest Gra o tron, a po nim How To Get Away With Murder i jest to czołówka produkcji, które kocham najbardziej - jeżeli chodzi oczywiście o seriale, które wciąż są emitowane. Bo licząc seriale, które już się zakończyły to absolutnie nic nigdy nie pobije dla mnie Synów Anarchii, najlepszego serialu na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi właśnie książka "13 powodów" bardzo się podobała! A serial obejrzałam na razie tylko do 5 odcinka.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na blogu też ostatnio pojawił się post o serialach i również jest tam Lucyfer 😀 Ja tak samo uwielbiam ten serial. O Revenge nic wcześniej nie słyszałam, ale zapisuje na listę! 😺azamargo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zemste oglądalam kiedyś jak leciało na Fox life, moja mama nieźle się w to wkręciła, ale mnie irytowała główna bohaterka. 13 powodów obejrzałam, a co do Lucyfera - tak często gdzieś mi migała nazwa tego serialu, a nigdy nie nie poświęciłam chwili na to żeby przeczytać opisu fabuły. Wydaje się ciekawy :D Może się skuszę?

    Buziaki,
    ebookoholic

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, że jak odkryłam kiedyś Revenge to obejrzałam wszystkie odcinki w krótkim czasie. xd Bardzo lubię. ♥♥♥
    13 powodów mnie męczy, a obejrzałam już 6 odcinków i jakoś nie mam ochoty na dalsze. ;/ Jednak chciałabym go obejrzeć do końca.
    Lucyfer mnie kusi i jest na mojej liście, jak tylko uporam się z ogromną ilością tych, które oglądam. XD
    Pozdrawiam!
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałąm "13 powodów" i ten serial bardzo mi się podobał. Moim zdaniem świetnie został zrobiony, świetnie przedstawił historię, no i aktorzy zagrali na wysokim poziomie. Nie oglądałam Lucyfera, ale powiem Ci, że mnie urzekłaś jego opisem :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Lucyfera i też niecierpliwie czekam. Wiele z moich ulubionych seriali już się skończyło- Person of interest, Breaking Bad, Dexter. Ostatnio namiętnie oglądam "Modern Family"- dziwaczne i zabawne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłas mnie tym Lucyferem! Obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem z twoich serialów znam tylko Lucyfera i chodź dopiero pół sezonu za mną to już ogromnie mi się podoba. Chcę również zabrać się za 13 powodów, ale najpierw planuję przeczytać książkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie za sobą mam tylko dwa odcinki "13 powodów" i może gdybym nie czytała książki to serial byłby dla mnie ciekawszy, choć teraz też nie jest zły.
    Oglądam jeszcze kilka seriali, ale muszę się przyznać, że bardziej zakochana jestem w anime <3

    Pozdrawiam,
    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Zemstę! Aż mam ochotę obejrzeć cały serial jeszcze raz. ;) A Lucyfera zacznę, akurat szukam nowego serialu. ;)

    Pozdrawiam,
    Monia z www.onalubi.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam Zemstę z wypiekami na twarzy, ale pod koniec coś zaczęło się psuć i przerwałam... Może kiedyś wrócę do tego serialu, żeby nadrobić te nieobejrzane odcinki.

    OdpowiedzUsuń